Szkolny długopis

oto me opowiadanie pt ''Szkolny długopis''
Dzień zaczoł sie wsapniale ale kiedy szłam podrodze do szkoły spodkałam agusie9 i poszłyśmy razem do szkoły
Hej.
No hej -odpowiedziała Agusia
wieszz co czuje sie nieswojo-powiedziałam.
Co ??!! jakoś wiem że nieswojo ale dziś !! pamiętasz co robiłaś te pamiątki nam Super som !
eh Męczyłam sie ..
no aaa dzwonek pendze do klasy
pa
pa
I poszłam do klasy zaczeły sie lekcje ooo nie zostawiłam u mój długopis ukochany !! nie I pobiegłam do konta i dzwonek DRRRN !! i agusia tamaki mylove safirka podbiegły do mnie i mysiak i pocieszali mie
Co sie stało?-powiedziała tamaki
co sie stało miki ?-spytała agusia9
co ci jest?- pyta mylove z szafirką
co sie stało Mikoliso ?-powiedział mysiak
Pobiegłam do szatni i uciekłam od nich i pzreszukałam plecak i szukałam mego długopisa szkolnego I nie znalazłam go i szukałam wszendzie i widziałam że Mysiak pyta wszystkich czyj ten długopis jest i powiedziała Iza że to jej długopis a był taki jak mój i pobiegłam do szatni ze strojami i powiegłam żeby sie przebrać w struj na przectawienie
miki -pytała tamaki
co ?
eh naserio te role są trudne ...-tamaki
no ..... uczyłam sie 2 tygodnie żeby sie nauczyć 4 rul
a ja nie musiałam ale jestem narratorem ...
hej - dołączyła sie teci
hej hej- powiedziałyśmy razem z tamaki
co tam ?
zanim powiedziałam dzwonek zadzwonił
aaaaaaaaaaa !!Dzronek biegniemy mamy apel !!
oo nie -tamaki i teci
idziemy
zaczynamy dzieci -powiedziała pani nauczycielka gracjapl
i nnagle wbiegła dynulka243 w pzrebraniu kotka
a ja psa tamaki idnianki teci anioła
i zaczeło sie przedztawienie i świeałyśmy i ja śpierałam zwrotki i nagle Mysiak śpiewał zwrotke co niemiałyśmy śpiewać i ja nagle zawstydziłam sie a on dał mi prezent i uciekł odtworzyłam go i zobaczyłam mój długopis
Czy to zakochana chistoria czy dziwny przypadek piszcie w komciach jak to was zdziwiło czy zachwyciło czy doprowadziło do romantyzmu ?

0 komentarze: