Oooo ...Yyyyy....Hyyy

Ehh nieuwierzycie AAA zemdleje !!!
Jupi jestem ciocią !!
Ja terz jestem ciocią !!

aaa Ja babcią
AAAA JAA MAM DZIECI !!!!!
Kochanie możesz przestać brzeszczeć obudzisz małe
Dobrze kochanie

cii nie uwierzycie krzaczoś jest ojcem a Tigra mój tygrysowaty bolis czyli kolerzanka a teraz żona krzaczosia !
Luli luli laj śpijcie moje małe
lili lili laj śpijcie moje malutkie

lalala Spijcie dwojutkie
Śpij ah śpij
uśni razem z nami
jakie małe to dzieciątka są slodkie ..Mają na imie powiedzią ich rodzice
dziewczynka jest zielona i ma na imie Nuli
i druga dziewczynka ma na imie Złotka
piękne imiona a to ich fotki :

A i Nuli bendzie pisać jak podrośnie ciemno zielonym a Złotka bendzie pisać terz jak podrośnie niebieskim
łeeeee!!
łeeee!
Cichutko ci ..
ja kończe notke bo maluchy zaczynają płakać Pa
Pa!
PaPa!!
PaPaPa!!!
PaPaPaPa!!!!
Gu!
Ga!

0 komentarze: