Quniuz

hej mam Quniuz oto pytania:
-Kiedy stworzyłam bloga ?
-Z kond nauczyłam sie robić fotki ?
-Kto przywiuzł na panfu Bolisie?
-Kto wie jaki mam kolor futerka ?
-Z kond mam bolisia Tajgera ?
- W kim zakocchał sie Max ? xD
-W co lubie grać ?
- Z kond Dostałam kartke derwno i dwie łapki przymające sie jak kumple ?
-Co lubie najbardziej długo robić w grze Panfu ?
-Kto sie żenił Na panfu i jak mieli na imie kosmici co brali ślub ?
Opdowadać w komciach i nie zgapiać z siebie ! Jeszcze dwa pytania Dla widzów
Czy chcecie żeby olka09 Została ?
a) Taaak !!
b) Nieee !!!
Moja odpowiedz to TAAAK !!! a wasza ?

1 komentarze:



olka09 pisze...

1 w grudni 2008 roku
2 od Sary 220
3 Lilli Pangrup
4 zielony
5 boliś tajger z poziomu 13
6 w elli
7 w ping pong (najnowsza gra panfu)
8 z misji
9 oglądać grę w piłke nożną
10 Trawui i Naui