ciong dalczy !!

ciond dalszy

-czytałyśmy ... powiedziałyśmy razem z agusią
-ale to niemorzliwe w szkole przynosiliśmy znicze . pawoedziała Tamaki
- c-o-to niemorzna tak robić !! powiedziałam
-wiem a... morze Powiedziała agusia
-co a morze.. Powiedziała tamaki
-poszukamyt Go ! powiedziała tamaki
-dopry pomysł tamaki ! ty zawsze masz dobre pomysły ! To prawda że tamaki ma dobre pomysły !
- dobra idziemy
i poszłyśmy i tamaki znalazła sklawek imienia mysiaka było tak napisane : Mysia.
a ja znalazłam drugą część o taką : k Zginą w p
a agusia znalazła takie coś : orzarze w szkole podwodnej .
dalej nic nie znalazłyśmy i złorzyłyśmy to w kupkę i wyszło nam takie coś : Mysiak Zginą w Porzarze w szkole podwodnej .
-co to morze znaczyć ? Zaptałam tamaki i agusie
-yy ja niewiem ...
-y ja też..
- to ja poszukam sama ! powiedziałam
-a ja z nią .powiedziała tamaki
-to ja ide !
-pa.tamaki
-pa.agusia
-papoki.ja
i poszłam z tamaki szukać dalej tych żeczy ... i spodkałam mame mysiaka
-dzieńdobry pani.powiedziałyśmy razem
-witajcie ....musze iść
-dowidzenia. powiedziałyśmy


Ciong dalszy nastąpi !...


0 komentarze: