Ten Sklepik Z lampkami

sklepik z lampkami poprowadzą krzaczoś
czyli ja
Czarnulka
jaa
i Dzibdziusia
i ja !
(Kłutnia)
ja nie zrzuciłem tej lampki
nie zrzucił!
zrzuciłeś i dostaniesz kare !!!!!
a okazało sie że to czarnulka to zrzuciła
co sie dzieje tu w salonie ...AAAAAAAAA !!!!!! ma lampka co zrobiłi mi krzaczoś i dzibdziusia !!!
mikolisa Czarnulka powiedziała że a zrzuciłem twą lampke
tak czarnulka tak powiedziała
a wczale że nie !
CISZAA!!!
o nie ...
uuu...
ups..
przestaniecie sie kłucić czy nie ?
przestaniemy ......

4 komentarze:



RN pisze...

Mikolisko czy doszedł mój prezent dla Ciebie?
Pozdrówka :)
Tamaki

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

doszedł

Agusia9 pisze...

mikolisa,pamiętasz tą zabawę w kotki?sory ze poszłam ale mi się rozłączyło:(

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

pamiętam ale ja wtedy musiałam iść z kompa... i teraz zp niemam