heja i pomocy !

cześ pomorzecie mi sie schować przed dzibdziusią dzisiaj ja ją wkurzyłem i mnie goni po dałym domku teraz jestem za choinką i czekam na to żeby wyjść o nie słysze ją ...
kraczoś chodz tutaj nic ci nie zrobie hcodz do mnie proszee nie chow sie wiem gdzie jesteś ....
oo nie .....wie spadam ......
mam cieee!!!!!!!!
pomoc!!!!!!!!!
aaa wstałam z waszego powoduuu!!!!!!!!!!!! AAAAAAAA gonią siee uciekam pod łużko ...
Co sie dzieje moje zwierzątka dzibdzusia !!! krzaczoś!! czarnulka! do mnie ..
ojoj..
dostanie nam sie....
nie chce kary mieć..
co sie tu działo ?? mikoliso przez przypadek rozłościłem dzibdziusie a dzibdziusia rozłościła czarnulke i mamy kłopaty ?
moje zwierzątka już noc jutro posprzątacie i teraz marsz do łazienki
. dobrze ja sie wykompie
a ja umyje zompki
a ja sie przebiuore
marsz
HLAP! HLAP! HLAP! BBBBEEENNNCC!! ałc
o nie co sie stało?
udeżyłem sie
ała
aaaaaaa
co sie dzieje tu
nużke skrenciłam
zobczyłam pająka
czarnulka naj nuszke owine ci dzibdziusiu odsuń sie od umywalki wezme pająka
mikokisa kochamy cie !!!!!!
ma sie kłopoty z nimi ale sie ich kocha nad wszystko

0 komentarze: