hejka tu czarnulka i krzaczoś

hej dziś dowiedziałam się od mikolisy że 14 w sobotę będą ''Walentynki'' o jej nie mogę się doczekać a wy ? mikolisa jest tak podekscytowana jeju nawet napisała by tak ''Walentyni to dzień zakochanych .. czy i ja spotkam tego jedynego?'' i jakie to romantyczne choć mam na imie czarnylka jestem taka jak walentynka hi hi ...o nie idzie krzaczoś spadam "Cześ"..
heja wam słyszałem to ona z walentynkami to dzień zakochaych niewiem czy wiecie chyba dzibdziusia sie zakochała !! bo chodzi i co troche wspomine że oh już w sobote na drugi tydzzien walentynki jejku a CZARNULKA CHODZ TU!!!!!!
co chcesz ?
wieszco chyba dzibdziusia sie zakochała !!
Cooo!!!!!
przeciesz słyszymy od rana że już 14 walentynki od dzibdziusi!!
no co dzień to słysze od nowego roku .......
koniec nad końcami
no
ide sie napić idziesz ? i pujde coś zjeść
ide z tobą.
Cześ wam mikolisa zachorowała i siedzi w chatce i my sie opiekujemy blogiem
tak teraz nas posłuchacie hi hi
Pa!
Pa!!

0 komentarze: