Wielki i dziwny powrót C:


Cześć wam moje Pandziontka kochane :*

Wiem kurde długo nie wchodziłam.. Szkoła i inne sprawy >.>''
Teraz się jakoś wzięłam za moją artystyczną dusze .. Hahaha
Zaczęłam się bardziej interesować Japonia,Manga i Anime.
Zaczęłam(znowu >.>) bardziej zajmować się rysowaniem i tak dalej
Ale zawsze w moim Pandzim serduszku zostanie miłosć do panfu C:
Zawsze możliwie że wejdę na tą cud i miód stronę C:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jakby ktoś chciał zobaczyć moje arcyg*wna którymi zajęłam się od 2010r to możecie wejść sobie na mojego devka
Wiem wiem strasznie rysuje DDD:
O na zachętę macie obrazki:
1. Edo Elric z FullMetal Alchemist(mojej favo animce *3*)
2.Rin Okumura z Ao no Exorcist (moja pierwsza animka którą obejrzałam o////3////o
3. Moja Rola na apel wielkanocny o.o ( a obrazku jest : Bon&Shima z AnE((Yaoi a jak ><)) L z Death Note i mój Oc's)
4. Mój oc's do FairyTail ..Pierwsza postać jaką wgl do oc'sów zaliczyłam xD
A resztę kochani to wy sobie na deviancie zobaczycie.. 
Pokazałam wam tu najlepsze wdł. mnie obrazki
Jakie w życiu namalowałam hahahhahaa.. ><
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A po za tym jakby tam się coś nawinęło na panfu jakaś epic biba hahahaha..
 To z chęcią przyjdę i powrócę do dawnego nawyku dzieciństwa...
~~~~~~~~~Granie w Panfu~~~~~~~~~~
To dopiero było coś :D


                                                   Pozdrawia Mikolisa.
Ahh przepraszam.. xD 
Poprawka
Pozdrawia Nowonarodzona Mikolisa jako PAJDEK C:

0 komentarze: